fredag 5 juli 2013

Spinningoskulden

Har flera inlägg om träning på G varav det första kommer här. Jag är med i en träningsgrupp på Facebook som är så jäkla grym. Tjejerna som är med där ger mig mer inspiration och träningsglädje än jag någonsin trott var möjligt. Under det 1,5 år som har gått sedan gruppen bildades har jag snäppat upp min träning rejält och provat på en massa nya, roliga träningsformer.

Igår var det dags för spinning med Linda. Riktig spinningoskuld var jag inte men nära på, jag hade provat en gång tidigare men det var högst ofrivilligt och inte var det kul heller. Igår var något helt annat, Linda var precis lagom inspirerande och peppande utan att bli påklistrat flåshurtig och musiken var kanon. Jag kommer absolut köra spinning igen!

Spinninggänget, tack Annika för bilden!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt att det kändes bättre.
Jag älskar spinning, men kör det ändå ganska sällan för jag älskar löpning mer. :-)