måndag 4 februari 2013

Den hemlige Quiztestaren

Jag spelar ett spel på telefonen som heter Quizkampen. För någon vecka sedan blev jag utmanad av en person som kallade sig "Quiztestaren". Efter match nr två frågade jag vederbörande om vi kände varann. Jag fick ett kryptiskt svar i form av en ledtråd och sedan följde en veckas gissningslek som fick sin upplösning i helgen. Under veckan har jag stört mig hyfsat mycket på den självgoda hemliga vännen. Jag har också hoppat på diverse olika personer i min närhet och frågat om det är hen som är Quiztestaren. Lovisa har tyckt att det hela har varit spännande och Kalle har varit övertygad om att det var ett gammalt ragg.


Såhär började det...
 
Personen var ganska ojämn i sitt spel
 
Samma namn som min son alltså

At last!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Hahaha!

krillan sa...

haha, så rolig! :D

Nipe sa...

Hahahaha, vilken rolig pappa!

Anonym sa...

Härlig vardagsspänning.

Ullebulle sa...

hahhaha, va kul!

Hökis sa...

Haha.. Det va roligt :)