tisdag 13 mars 2012

Om en vecka åker jag till Thailand

Om exakt en vecka lyfter planet mot Thailand. I den till synes oändliga vardagsgegga jag lever i just nu känns det väldigt svårt att förstå. Men det är iallafall stabilt att jag äntligen blir en äkta svensk. Jag har aldrig varit på semester i Thailand förut och på senare år har det ju börjat kännas nästan mer svenskt än midsommar och köttbullar.

Fast med tanke på hur fort veckorna springer förbi hinner vi väl knappt landa innan vi ska hem igen. Men skit samma, det ska bli ofattbart skönt hur kort det än kommer kännas.

5 kommentarer:

Västgötskan sa...

Åh, vad härligt. Hoppas ni hinner njuta LITE i alla fall. :-)

Bondens fru sa...

Vi var på Koh Lanta i januari. Det är svenskare än midsommar och köttbullar. Men jag älskar det mer än midsommar och köttbullar tillsammans.
Njut ordentligt och ät lite Pad Thai för mig också!

Karin sa...

Följer du 30 grader i februari? Tycker det är en bra serie, lite ångestframkallande men otippat bra. Det var apropå Thailand bara.. Hoppas såklart ni bara får det helt underbart!

Tove Kungsholmen sa...

Karin
Nej, sånt är ångest. Särskilt nu. Kalle såg ett avsnitt och fick halsklump, vad skulle då inte jag få? Vet inte ens vad det går ut på.

Bondens fru
I will! :)

Lina sa...

Åhhhhhh!!!
Vi sparar, drömmer & hoppas åka om ett år ungf.. Fast vi tänkte klämma till på minst 1 månad tillsammans med barnen. Fast vi bearbetar oxå färäldrar&svärisar att joina oss för att det är ju roligare om vi är fler dvs vi får barnvakter. ;-D

Ha en underbar resa!!