torsdag 23 februari 2012

Vad ska prinsessan heta?

Jag ser på Nyhetsmorgon och chefredaktören på Svensk Damtidning gissar på Kristina eller Lovisa. Har delade känslor där och mina åsikter borde man väl ta hänsyn till? Jag heter Kristina i tredjenamn och har aldrig gillat det men lite kunglig glans kanske piffar upp? Lovisa däremot vore det fint om de höll tassarna borta ifrån. Det finns ju hyfsat många Victorior och Madeleinar i min generation så kungliga namn verkar smitta... Tycker att det räcker med Lovisor som det är faktiskt.

Nu är frågan bara om jag kan ta mig fram till skolan på KS?

1 kommentar:

Ceciliah sa...

Det vore ju kul om de kunde välja nåt liiiite oväntat. Kanske inte nåt som skär sig totalt men... jaja vet inte.

Fresten, på tal om UE, jag bodde ju tidigare precis brevid Beckis som jag sa. Jag bodde i de gamla sjuksköterskebostäderna - de runda husen på Bällstavägen/spångavägen :-)

Har du varit dit igen? Kom du någonsin in? Jag blir ju såååå sugen på att försöka...