fredag 3 februari 2012

Blödig idag?

Först började jag nästan grina när jag läste Mama till frukosten och återigen insåg vilket typiskt ensambarn jag är. Vad nu det är att gråta över? Sen fick jag bita mig hårt i läppen på bussen när jag lyssnade på Agnes & Björn och mindes kronprinsessbröllopet. Sen såg jag två hemlösa på Fridhemsplan och så var det dags igen. Mer relevant att grina över men inget man inte ser varje dag. Senaste grinet var typ nu när jag insåg att jag missat nästa buss mitt framför nosen på mig för att jag stod och skrev det här inlägget.

Funderar på ytterligare en potentiell gringrej, nämligen kylan men jag sparar den till senare. Verkar iofs inte behövas nån buffert, grinmöjligheterna är ju obegränsade!


En Volvo, griiin!

4 kommentarer:

Åsa sa...

PMS?
Kram :)

Tove Kungsholmen sa...

Eventuellt. Sömnbrist definitivt. Tack för kram, behövs.

Ceciliah sa...

Vissa dagar är extra böliga. Låt det komma ut och kom igen en annan dag.
Hoppas helgen blir trevligt och mindre blöt.

Z sa...

Gravid?