söndag 31 oktober 2010

Äntligen gör barnen nåt vettigt

Jag ljuger ju jämt för alla barn som vill åt våra pantflaskor. Ikväll däremot gör ungarna som ringer på äntligen lite nytta. Snart har jag blivit av med alla äckliga godisrester från Lovisas gamla kalaspåsar inklusive de torkade bilarna från Ahlgrens som jag hittade i tvättstugan och körsbären i likör från förra julens Alladinask. Det är bara Kalles mögliga kokosprickar kvar men de får nästa gäng. Sen öppnar jag inte dörren nåt mer ikväll!

4 kommentarer:

Madlar sa...

Kakorna från i somras fungerar oxå trots den unkna skafferismaken.

Den Anonyma sa...

Nä, är ni sanna?! Ger ni bort gammalt skit som ni själva inte ens vill äta? Nu säger ni väl att ni givit era barn mat från barnmatsburkar också och det vet jag att INGEN vuxen människa vill äta!

Jess sa...

Jag gav ungarna russin och gammal choklad som blivit så där lite vit av att den legat för länge.
Muahahahaha!! ;)

Tove Kungsholmen sa...

Självklart, ju äldre desto bättre. Och barnmatsburkar äter vi varje kväll alla fyra!