fredag 24 september 2010

Modered, hjälp mig!


Är inte så svullen i fejan, det är knas med spegeln.

Igår blev det sent som man lite snyggt brukar uttrycka saken. Idag är jag på tidningsförlaget. Jag tror inte att moderedaktionen brukar köra "gör om mig" reportage men idag lär de göra ett undantag med mig. För sin egen skull.

Under omständigheterna är jag ändå ganska lyckad. Jag höll helt seriöst på att gå ut genom ytterdörren utan byxor i morse. I samma veva höll jag på att sätta på mig morgonrocken i tron att den var en jacka. Vad tusan morgonrocken gjorde i hallen är en annan historia.

Nyss höll jag på att elda upp kontoret när jag tände ett doftljus för att maskera eventuell eh, doft som kommer från mig. Tror att jag bör hålla mig riktigt lugn resten av dagen.

3 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

haha. fina du. det behövs ingen göra om på dig.

ha en skön helg!

Daniel sa...

ojoj tror du behöver en RIKTIG helg-vila!

Den Anonyma sa...

Tänk så fiffigt om du haft din Toverall idag! Då hade du varit fit to go, komplett med byxa och jacka! Trevlig helg!