torsdag 15 juli 2010

På tillväxt för ATP-touren 2024

Min bästa dotter går i mina fotspår! Idag var hon på sitt livs första tennislektion och efter lite inledande tveksamhet så lossnade det. Det var ganska svårt att pricka bollen och det roligaste var att plocka upp bollarna efter varje omgång.

Med tanke på att hon började vid fyra års ålder istället för vid mina sju och dessutom har en pappa som är ett bollgeni så ser jag de 250 kronorna som en lysande investering.


Rykande action, strax efter att detta togs träffade hon bollen för första gången!


Kul mojäng


En ärrad sommarbana duger fint

2 kommentarer:

Lotta sa...

Har ju tänkt att sonen (också 4 år) ska gå i mina fotspår och börja med tennis han med, men visste inte att det fanns lektioner för såna små!

Vart?!

Redan efter första lektionen ser ju Lovisa ut som ett riktigt tennisproffs :)

Tove Kungsholmen sa...

Lotta
Detta är i en liten håla i Närke tyvärr... Ska leta i stan men har hört att det är svårt.