tisdag 24 november 2009

Jag visar Nils NK

Vi började på Nils avdelning men han bara slaggade

Lunchdags, alla favoritborden var bokade

Nästan Orreforsmässig faktiskt

Nämen, hejsan Marc, hänger du också på NK idag!?

Skulle kunna vara min önskelista till jul men...

...baby, all I want for christmas is you

Skulle testa Mogis "Christmas Cake", en smoothie för 69 pix

Men tog "Beauty Box" för bara 59, don efter person

Sen råkade vagnen glida över gatan till H&M. Inser att i genomskinlig tisha är postmagen fortfarande rätt påtaglig.


Tur att de hade nätbrynja som kunde dölja både det ena och det andra

1 kommentar:

Linda sa...

Ha ha! Men Tove, du har ingen mage alls! Såhär 3 år efter att fött Lupita undrar jag vad jag har gjort?! Ingenting alls och DET syns. Och du är skitsnygg efter bara 4 veckor. Jag kan inte ljuga och säger att livet ibland är lätt orättvist.

För att faktiskt ta tag i det så har jag tränat två gånger den här veckan. Hoppas innerligt att min vilja håller i sig till sommaren.