torsdag 29 oktober 2009

Klass och regisserade ålar

Victoria och Victoria är de enda tjejerna med lite klass och det skulle bli skittrist om hela programmet var fullt av sådana. En som ju däremot helt saknar klass är Izza. Hon är så bra att hon måste vara regisserad, samma sak gäller de flesta andra. Christians mams måste förresten vara den halaste ålen av dem alla.

Att kora grej of the day är omöjligt. Hela programmet är grej of the day. Att det följs av Charlie, Mattias, Hasse och GW höjer bara mysfaktorn ytterligare.

6 kommentarer:

Danitra sa...

Ha ha! Rätt kul över hur förnärmade dom blev i tråden över att du dissade alla bloggarna som kom till final!

Tove Kungsholmen sa...

Haha, jag kommenterade precis det och nu såg jag din kommentar här! Jag ville röra om lite, kände att det tenderade att bli en klubb för inbördes beundran. Lyckades visst!

Danitra sa...

Vad handlar DIN bok om?

Och vad ska DITT företag gå ut på? (Går också i företagstankar..)

;-)

Tove Kungsholmen sa...

I won't tell you! Eller jo, jag kan maila om det ena. Om du lovar att vara tyst som en mus?

danitra sa...

Jag kan byta mot min - som är lika hemlig.

Hemlis mot hemlis.

Tove Kungsholmen sa...

Jamen maila då! Jag lovar att berätta.