tisdag 27 oktober 2009

Fläckborttagning fläck rödvin salt slut

Slut på salt, får gå över till saltkvarnen

Det handlade om en slatt på max en deciliter. Det handlade om ett Halmstad som gjorde 2-0Göteborg. Det handlade om att slatten stod lite illa till för jublet.

Sen handlade det inte så mycket mer om Halmstad. De inblandade blev istället en före detta vit, numera grå ROOM-soffa från 1990, en vitmålad vardagsrumsvägg, ett par nya ljusrosa rivierainköpta mjukisbrallor och en ny tunika från Odd Molly.

Ni som följt mig ett tag vet kanske att jag normalt sett använder samma mjukiskläder i minst 3,5 år så jag vetefan varför jag hade den där pudriga kreationen på mig. Men nu hade jag det. Kvar finns jag i gamla Sloggisar och en grön BH.

I'm moving on. And I'm gonna get stronger now.

The crimescene

The remainders

2 kommentarer:

Cec sa...

Alltså, dricks det nu igen? ;-)

Heja Halmstad! (Eller AIK...)

Tove Kungsholmen sa...

Busted skulle man kunna säga. Men det blev inte ens en klunk. Det var det värt, fördel Gnaget vid vinst imorgon!