torsdag 24 september 2009

Toapappersruljans


Satan vad mycket toapapper det går åt när man är gravid och hemma hela dagarna. Jag spenderar en del tid på att klura på vilket märke som ger mest papper för pengarna. Många butiker redovisar inte volympriset så då står man där och mäter hylsor och jämför bredd.

Toapapper har ett mycket brett användningsområde. Jag använder det till snoriga näsor, ansiktsvatten (vill ju inte slösa på bomullspadsen från Euroshopper) och framförallt till att städa med. En tanke jag har är att börja torka mig med det också.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns bra att du har något att fylla dina dagar med...

Tove Kungsholmen sa...

Eller hur!?

Annika sa...

Men hallå Tove, de där ska i papp-insamlingen.

annelie sa...

Återkom när du har mer info om vilken sort som är mest papper för pengarna! :)

Tove Kungsholmen sa...

Annika
Oups, har jag faktiskt inte ens tänkt på... Fast den där lilla tunnan kanske är min pappersinsamling - har du tänkt på det?

annelie
Will do!