lördag 26 september 2009

Min verklighet, september 2009

Ni vill ändå inte se

Vem ska hängas? Stenas? Pryglas? Helt seriöst, hur fan kan kanalcheferna få komma undan med kvällens tv-tablå? Jag kan välja mellan att se diverse repriser på program jag redan sett, se avdankade idrottsstjärnor fjanta omkring på Lidingö, se avdankade kändisar fjanta omkring i djungeln eller den riktiga höjdaren som 5:an står för - amerikanska hemvideos från 1992.

Det är så min verklighet ser ut en lördagkväll i september 2009. Bittert.

4 kommentarer:

Ting sa...

Samma för mig här.

Annika sa...

Kvarteret Skatan på svt-play körde jag :)

Tove Kungsholmen sa...

Jo, nätet är ofta räddningen. Vi såg en film vi hade hemma.

Tänkte bara sa...

För mig får du gärna hänga, stena och prygla hela högen. Jag har gett upp TV:n.