onsdag 23 september 2009

Gin med en touch av Body Shop

Är med i det där Buzzador men har bara blivit inbjuden till kampanjer som inte passar mig. Typ espressobönor fast vi dricker på fat, ormmat fast vi har dammråttor och inkontinentsskydd fast jag inte kissar på mig. Än.

Nu ska jag göra reklam för en handcreme de inte låter mig testa ens. Det känns ganska konstigt men eftersom jag i mitt tidigare liv (12-årsåldern) samlade på produkter från Body Shop så kunde jag inte annat än att tacka ja.

Here it goes:
Snälla vänner, spring och köp en handkräm full av omsorg! Soft Hands Kind Heart Hand Cream är bra. Ännu bättre - den bidrar ekonomiskt till Stop Sex Trafficking of Children and Young People. Som bonus finns en cause på Facebook med detta namn, den ska du gå med i.

Sen kommer du till himlen och får träffa alla mina gamla tomma Body Shopflaskor som under några tonår tjänade som behållare för ärligt snattad sprit. Häxblandning var aldrig min grej utan jag ville hålla isär sorterna. Problemet var att bismaken från ursprungsinnehållet aldrig förvann. Jag kan inte rekommendera Gin med White Musk smak men vodka med blåhallon är finfint.

Inga kommentarer: