torsdag 27 augusti 2009

Dega vs. träna, 1-0

Jag är rädd. Rädd att jag har tappat stinget. Sen några dagar tillbaka vill jag bara dega. Jag har inte ont någonstans eller så men jag har ingen som helst lust att träna. Idag är tredje dagen jag ställer in simningen och Friskiskortet dammar i träningsväskan. Fuck. Jag som skulle hålla på till minst vecka 36. Gick in i vecka 33 igår så det är en bit kvar.

Säger nu inte att jag har gett upp, inte alls. Jag får väl fortsätta träna och dega däremellan I guess.

4 kommentarer:

Västgötskan sa...

Träningslusten kan alltid tryta, men förstår fullständigt om du inte känner för det nu. Din kropp (och hjärna) kanske automatiskt vill sla av på takten och "boa" lite?

Anonym sa...

Herregud, du är ju gravid, dem flesta brukar bara ta det lugnt då!

Anonym sa...

Själv har jag problem att komma på vad jag ska ha för ursäkt att inte träna. Jag har ju de senaste 3 åren haft jättebra anledningar: gravid, ammande, trött. Jag har kört med allt sånt tjafs. Så kom gärna med förslag vad jag kan säga nu när jag just slutat amma minstingen.

unique sa...

Du ska se att du kommer igång med träningen igen. Man har ju sina ups and downs.

Mår du bra annars? Det närmar sig nu ser jag =)