fredag 24 juli 2009

Toaspolmojängsfixering

Jag har en enorm faiblesse, för att inte säga fixering vid såna där mojänger som gör så att det löddrar när man spolar i toan. Förstå hur det känns att vara på gränsen till kär i något som inte ens har ett namn. Ett av mina största ögonblick tillsammans med toaspolmojängerna var tjejmiddagen då jag fick massor av beröm för doften på gästtoan.

Länge har jag kört på det marina temat varvat med favoriten Tomiks "fresh soap". Nu har jag plötsligt börjat känna en dragning åt citrus, något som är helt nytt. Det måste vara graviditeten, har hört att man kan bli sugen på surt om man väntar en pojke.

Jag borde skämmas för att de är så svenniga, på gränsen till tacky men jag gör inte det. Nej, jag frossar i dem. I butiken sniffar jag helt ohämmat på alla sorter och önskar att jag kunde ha flera på gång samtidigt men det skulle bli för kladdigt. Ibland vill jag bara gå hem och spola loss så att den jag har ska ta slut och jag får köpa fler.

Just nu på gästtoan - Tomiks "Marine"

Just nu i badrummet - billig från "In & Finn" med pineforestdoft

Inga kommentarer: