lördag 6 juni 2009

So far, so good?

Det var ju en bra idé med dosetten men bara för att tabletterna ligger fint insorterade i de där små facken så betyder det ju inte att de hamnar i min mage. Det är precis lika svårt att komma ihåg att ta dem nu.

Såhär har jag löst problemet med att jag fortfarande inte kommer ihåg att sätta på mig förlovningsringen efter snart sex års förlovning:

Men jag kan ju inte ha dosetten hängandes på badrumsspegeln. Och handväskan. Och trosorna. Och huvudet. Och Lovisa. Spegeln är för liten.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Det där vore nog något för mig också. Glömmer (alltför) ofta ringen i badrumsskåpet! :-P

Annika sa...

Ha ha, du är ju för rolig du.
Superbra tips dock, ska anamma det om jag nu någon gång får en förlovningsring... Är lite dålig på att ta på mig smycken öht.