tisdag 12 maj 2009

Jag är så snygg

Jag tror jag strålar sådär som man brukar säga att gravida gör i andra trimestern. Vecka 18 imorgon och jag mår hur bra som helst. Håret blir aldrig skitigt, hyn är bra, jag känner mig stark och smal. Det senare är svårt att förklara men kan hänga ihop med att jag inte gått upp ett gram. Magen är ju större än annars så troligen har jag gått ner på andra ställen.

Rent allmänt känner jag mig snygg, en skön känsla onekligen. Om ett halvår är det dessutom andra bullar, det vet jag. Så sunkig som veckan efter att Lovisa föddes har jag nog aldrig känt mig. Well, det blir sen - jag njuter nu!

Har försökt fota strålandet men som vanligt gör bilderna mig inte rättvisa. Fel på kameran alltså.

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Det gäller väl oavsett om man är gravid eller inte. Man är aldrig lika snygg på kort som i verkligenheten... Ha ha! :-D