tisdag 7 april 2009

Worth waiting for?


Bytet

Har varit sugen på Sevens youghurtglass i ett drygt halvår. Idag var det dags. Äntligen. Efter att ha promenerat från Stadion till Odenplan allt mer svettig och desperat fick jag äntligen tag i en. Thank heaven för Seven på Odenplan som var mitt fjärde försök. Första tuggorna var precis så himmelska som jag hade tänkt mig men sen hände nåt. Svetten, promenaden, den tunga väskan, desperationen, längtan. Allt tog ut sin rätt och plötsligt var inte glassen så god längre. Ändå var det jävligt nice att promenera Odengatan ner och spana på folk. Det är vår i stan!


Ritornos uteservering

3 kommentarer:

Dinlillakusin sa...

Vad du suktas! :p

annelie sa...

Ritorno är najs. Där har jag varit idag. Hoppar alltid på bussen hem därifrån. Ciao!

C a t r i n e & co sa...

ÅÅÅH! nu blev jag riktigt, väldigt mycket avundsjuk..... Jag älskar yoghurtglass!