måndag 27 april 2009

Poppis doktor

Sitter i telefonkö hos husläkaren. Ringde en minut innan telefontiden började för att se om jag kunde komma först i kön men då var det telefonsvare. Ringde en minut senare och nu har jag väntat i 29 minuter... Får alltid för mig att det är en massa oroliga tanter som babblar skitlänge. Tycker det skulle vara en maxgräns på tre minuter per samtal. Fem om det är riktigt allvarligt.

Hade gått fortare att gå dit än att hålla på med det här. 

Update
Läkaren sa absolut inget av värde. Och inte blev jag friskare av det.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Är du fortfarande sjuk?

Tove Kungsholmen sa...

Typ. Är bätte idag men har varit dålig i en vecka snart. Har ont i huvudet och känner mig allmänt hängig. Hosta och halsont men det senare är bättre idag. Blir på så pissigt humör av det, ständigt trött och lite grinig. Inte kul. :(