söndag 5 april 2009

Lovisa tre år!


Första bilden på Lovisa, 060405 kl. 08.45

Just nu är det exakt tre års sedan du föddes. För egen del behöver jag inte skriva fler ord än så för att tårarna ska börja komma.

Före exakt tre år sen var vi nog väldigt omtumlade alla tre, inte minst du. Kalle sover så jag kan inte fråga om han minns exakt vad han tänkte men jag minns att jag trodde att jag skulle vara gladare. I efterhand förstår jag att det var nån sorts chock som hindrade glädjen från att välla fram. Nu har den vällt fram non stop i tre år och det lär den fortsätta med.


Första bilden hemma, 060408

2 kommentarer:

C a t r i n e & co sa...

Grattis Lovisa på din stora dag! HUrra hurra hurra hurra! Jag ser att din ömma moder har postat inlägget i samma stund du tog ditt första andetag utanför magen! Sweet.

Annika sa...

Grattis stortjejen!