onsdag 1 april 2009

Håriga grisar har bättre sex



En kompis har alltid sagt att om man har mycket hår på ryggen så blir man rik. Eller att man är bra i sängen. Hon har vänt kappan efter vinden lite gällande det där. Nu är det typ bevisat att hon har rätt. Känns bra.

En annan bra sak att känna till är att det lättare blir barn om man har bra sex. Det är ställt utom alla tvivel. Studier på danska grisar säkerställer det hela.

På bilden: min arm i motljus. Bilden är rätt diskret, man vill ju inte fläka ut hela lurvet. Kan säga så mycket som att jag har så jag klarar mig både när det gäller det ena och det andra. Som sagt, man vill inte fläka ut sig.

3 kommentarer:

Alfahannen sa...

Hrrmm...ja för min egen del har håret börjat överge huvudet och istället sökt nya boplatser i öron och näsborrar.

Har det gjorts någon studie om den sortens behåring? Jag har ju 4 döttrar så något betyder det väl ;)

Tove Kungsholmen sa...

Men då är du ju redan klar så att säga. Om du inte ska ha en grabb också dvs? ;)

Ekke sa...

Dags för mig att sluta raka mig då :)