onsdag 18 mars 2009

Negativ typ del II

Jag mailade och sa att jag gärna betalar om hon tar bort det negativa omdömet men att jag inte ville ha plagget. Svaret: "ingen tvingar dig ...glöm affären, men mitt negativa omdöme kvarstår. tyvärr Jag har skickat ett vinnarmail den 10/3. kolla din skräp post. Konstigt vilken fart du fick, just nu när du fick ett negativt omdöme. hahaha."

Jag svarade och sa att hon ju verkar vara ute efter bråk, att hon inte verkar ha alla hästar hemma och avslutade med "idiot!".

Vad avpissad jag blir för att använda Tradera i fortsättningen. Man kan ju råka köpa något av en kattägande, rökande, puckad lantis som heter Lena Gustafsson med adress Nordenbergsvägen 7, 29334 Olofström och telefonnummer 0454 42452.

Nu skulle jag vilja skicka en Torped till Olofsström. En fistorped som pruttar hela hennes lilla stuga full med äcklig äggmök. Varje dag i resten av hennes ynkliga lilla liv.

10 kommentarer:

Västgötskan sa...

Vad hände med mogenheten? ;-)
(Men tycker inte du gjorde fel, med tanke på att du inte fick mailet).

Tove Kungsholmen sa...

Haha, den försvann illa kvickt efter hennes svar. Fattar inte varför hon inte kunde låta mig betala istället för att bråka. Och att avsluta med "hahaha", vilken idiot. Blir så förbannad iom att det ju är HON som troligen skrivit fel mailadress eller så men jag som drabbas.

Tänker så många fula (och omogna) ord om henne nu!

Anonym sa...

jävla idioter det finns

annalin sa...

Men skrev hon något också, i det negativa omdömet?
Tycker det var förhastat (av henne!), efter bara en vecka trots allt. Tradera "säger" ju att man först ska kommunicera, innan omdömet sätts. Jag skulle köpa av nån, som visserligen mailade mig men bara tomma mail. Jag ringde upp då - det är ju också ett alternativ, som lenairen kunde provat - men den säljaren verkade helt besvärad och inte tycka att det var hennes fel...

En gång när jag SÅLDE så fick jag maila vinnaren tre-fyra gånger, och till slut svarade hon (lindakevin hette hon!) "ursäkta SÅ HEMSKT MYCKET men jag jobbar faktiskt utomlands blablabla". Jaha och sedan när påverkar det att läsa eller besvara email, att man är utomlands...

Men hur får man bort ett neg. omdöme? Trodde det stod att när omdömet är satt kan det inte ändras..?

Anonym sa...

HA HA HA! Det var helt klart värt ett negativt omdöme! Tror du äggmökstorpeden skulle kunna bilda en internationell organisation..? Jag har ett par pa lut som borde fa fisbesök här ocksa!

Anonym sa...

Fan vad skönt rolig du är!

Tove Kungsholmen sa...

annalin
Förhastat var ordet. Jag fick verkligen inget vinnarmail och hon provade inte att ringa. Som sagt så verkade hon vara ute efter bråk/att få sätta negativt omdöme. I omdömet skrev hon "ingen kontakt, svagt". Och visst uppmuntrar Tradera till att man ska försöka lösa problem och du har rätt i att omdömen inte går att ändra så den idén hade inte funkat.

K
Haha, får jag tag i en fistorped så skickar jag honom direkt till Paris efter Olofström!

Dino
tack! Önskar ämnet hade varit roligare bara.

Anonym sa...

Hahahaaa, dagens roligaste!

C sa...

Jag tror att jag älskar dig.

Anonym sa...

Men på riktigt. :D
Strålande!