onsdag 11 mars 2009

Massivt Monamos

Det är sällan man ser en såhär bra idé komma från de socialdemokratiska leden, en mosa Mona-kampanj! Av alla dåliga ledare S har haft är nog Mona den sämsta. Det har för mig inget att göra med att hon är kvinna, tvärtom. Hon har gjort bort sig för mycket, är för lam och hennes sätt att säga "partit" får mig att rysa. Jag ryser på ungefär samma sätt som jag gjorde av Perssons huvudgungningar och sega retorik. Av Carlssons gråa framtoning och av Palmes läspande. När Palme var aktiv var jag för liten för rysningar orsakade av politik men de har kommit i efterhand. Nu är ju karln död så just de rysningarna är inget problem i dagsläget.

5 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=ZxN0A6ss8CU&feature=related

Hehe..


/K

Västgötskan sa...

Grå...?
Säger Bo Lundgren dig nånting? Nånting alls? Minns du honom? Borta, raderad, deletad... ;-)

Tove Kungsholmen sa...

Jag sa inte att alla Moderater har varit färgsprakande och fantastiska. ;) Bo Lundgren var trist och grå men han gav mig inte rysningar iaf!

Västgötskan sa...

Men så har du aldrig sett honom med en toblerone i byxfickan...JACKFICKAN, menar jag! :-D

Tove Kungsholmen sa...

Haha! :D