söndag 15 februari 2009

Vilken åttaåring fyller ut den?

Bara ett sista inlägg från blaskdjungeln. Den här spetsbehån för åttaåringar från ICA Maxi i Allingsås har så till den milda grad upprört Jenny 41, bloggvärlden och en Aftonbladetreporter att den har dragits in från sortimentet. Fair enough, barn behöver inte behå. Men är det bara jag som undrar vilken åttaåring som har tillräckligt stora bröst för att fylla ut tingesten på bilden? Jag gör det nog knappt och jag är 28.

Den här är också bra. "85 procent av Aftonbladets läsare säger nej till bebisbikini". Ett tungt statement.
"Nu ska Ellos göra en utredning kring hur produkten hamnat i sortimentet." Utredning överflödig, jag har svaret; en av deras inköpare har köpt in den.

Bild från Aftonbladet

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Du menar att dessa plagg inte smyger in på natten genom bakdörren och lägger sig på plats i hyllan. Helt av sig själva?? :-D

Kajsa sa...

Ämnet är visserligen angeläget, fast genom att läsa din blogg tänker jag mest på att du läser alldeles för mycket skräptidningar. Vila din hjärna och vägra läsa om alla gravida ungdomspuckon. ;)

Tove Kungsholmen sa...

V-göt
Nixpix!

Kajsa
Aj know!