lördag 10 januari 2009

Nypremiär

Känner mig rätt nere denna mulna lördagsmorgon. Träning brukar hjälpa och jag ska ge det en chans idag. Sedan stukningen har jag bara varit på ett enda pass, skivstång. Idag tänker jag för första gången prova ett vanligt pass. Får ta det lite easy.

Hoppas att foten håller och att humöret höjs.

Det kommer säkert vara mycket folk såhär i början av terminen. En ledare berättade för mig en gång att det är mycker folk fram till sportlovet. Sen faller alla nyårslöften ifrån.

Update lite senare
Det gick bra. Foten höll, humöret är bättre och jag kände mig rätt stark trots att det var 39 dagar sen jag var på ett vanligt pass.

När jag kom hem sa Lovisa att hon älskar mig och ikväll ska jag gå ut och äta med mina kompisar. The only way is up!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det går bra för dig!!!