tisdag 18 november 2008

Risig Rosing m.fl.

Linda Rosing puffar sitt nya program på femman. Avslutningen lyder "det kanske blir du och jag". Nä, fy fan, det är nog bland det värsta som skulle kunna hända mig.

Att notera från Lindas blogg är att hon är alldeles för upptagen för att kunna ställa upp i program som "Debatt" och "Kobra". Däremot hade hon tydligen tid med "Sanningens ögonblick". Det säger något om hennes prioriteringar samtidigt som det besparade åtminstone några tv-tittare en dos Rosing.

Lindas blogg är en i raden av de där kassa bloggarna som har oförtjänt många läsare. Allt hon har gjort och någonsin kommer att göra är pseudohändelser och hon skriver som en kratta. Hon hamnar i samma fack som fjortisbloggarna.

Apropå fjortisar, den som vill ha sig ett gott skratt kan alltid (ja, jag vågar utlova nytt skratt varje dag) kika in hos Mogi och fnissa åt den taskiga stavningen av ett av hennes favoritmärken: "Malene Birgel". (Ska vara R på slutet istf L.) Vidare kan man njuta av hennes grova generalisering av porr. Vill man sen veta varför tjejen egentligen bloggar så läser man bara det här.

Vet inte om Egoina är en typisk fjortisbloggare men det här var faktiskt ganska kul.

Så. Nu ska jag sluta fjortisbloggsurfa och skaffa mig ett liv. Om det inte redan är för sent dvs.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Blir mest förvånad över att någon velat bjuda in henne till debatt och kobra, men om du säger det så. Orkar inte kolla hennes blogg.