lördag 2 februari 2008

Hett byte?

Det var längesen nu men det hände ibland förr: Trött, nybliven mamma i amningskomaläge snattar av misstag pga ovana att lasta varorna i barnvagnen. Igår var det dags igen. Back to the crime scene - Konsum Rådhuset. Jag kommer ihåg att ta upp ostbågarna jag gömt under vagnen och jag betalar russinpaketet Lovisa äter ur. Men - jag glömmer mandarinerna hon nästan sitter på.

Storyn blir roligare när man läser vad Kajsa gjorde i torsdags.

Det är mandarinerna på bilden som har skrivit brevet

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hihi, frukt är tydligen ett hett byte. ;-D

C a t r i n e & co sa...

Kul att läsa att det finns fler tjuvar. Men hos oss är det Killian som snattar. Han öppnar kexchoklad, mumsar på den som om han aldrig gjort annat, snor vindruvor, pocketbok (dock ingen bra) men jag måste stoppa detta innan han avancerar sig