onsdag 16 januari 2008

Det regnar här i Stockholm idag...

...och jag var tydligen den enda föräldern som inte hade märkt det för Lovisa var enda barnet utan galonisar på dagis i morse. Hoppas hon inte blev helt genomblöt min stackars lilla plutta. Längtar så oerhört mycket efter henne just nu.

Igår gav jag Gynningprogrammet en chans. Tycker att det bitvis var roligt och bitvis oerhört tramsigt. När de nyblivna päronen visat sin förlossningsfilm och fröken Gynning freakde loss med en rosa barngitarr så kändes det så malplacé att jag nästan skämdes i soffan. Alex Schulman framstod som oerhört osympatisk men han kör väl medvetet den stilen fortfarande. Jag tycker att han har överlevt sig själv.

Igår klarade jag även av ett möte som jag både sett fram emot och samtidigt fasat för i ca 1,5 år. Det kändes förbannat bra på alla sätt! Därmed har jag redan klarat av en av de jobbiga saker jag skrev om på nyårsdagen och nu ska jag försöka lägga det bakom mig. Har aldrig haft så stor chans att lyckas som nu!

Inga kommentarer: