fredag 28 december 2007

Mauros brudar

Nelly, Eveline, Jackie, Sarah och alla de andra - har de funnits på riktigt?

Kungsholmen finns på riktigt och jag tror faktiskt att det är Mauros bästa låt någonsin, är inte bara lättköpt pga titeln nu. Den enda som riktigt står sig i konkurrensen är "Natt efter natt" i Mauros version, inte Ratatas.


Apropå Sarah så har hon faktiskt ingen jacka i videon har jag tänkt på.

Märker att jag har snöat in på både Mauro och Kungsholmen. Kanske borde skriva om ngt annat? Idag ska jag äntligen träna på riktigt, har bara funnits fjollpass under julen. Så. Nu har jag skrivit om ngt annat.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Finns det inga fina låtar om Stessingen?? Om inte, skriv en! ;-) Och ja, jag har också tänkt på att flickan i videon inte har någon jacka i videon. Hon lydde tydligen inte Mauros uppmaning.

Tove Kungsholmen sa...

Skönt att det är fler än jag som har ögonen med sig och ser de där viktiga detaljerna i livet! ;)