måndag 12 november 2007

Utekväll i NYC


Träffade min kompis Eva som bor i New York, skitkul! Kollade hennes fina lya, var på innekrog där man fick vänta 1,5 timme på ett bord och var på två ställen till. Sista stället ingav känsla att ha färdats 15 år tillbaka i tiden och till Östeuropa. Se själva nedan...


Kanske inte så mkt Öst...


Lite mer öst


Sugen? Man ser inte riktigt att golvet var tokblött...


Kändes lite tröstlöst när jag helt genomregnad möttes av de här budskapen i t-banan. Till hotellet kom jag dock till slut.

2 kommentarer:

annelie sa...

Hej Tove.
Jag spanade efter dig ocksa. Konstigt att vi inte sag varandra. Skont att hora att du hade en bra resa. Jattefina bilder. Har i New Orleans ar allt helt ok ocksa, dock inte riktigt som jag trodde att det skulle vara, gillar New York mycket battre. Vi hors och ses. Kram

Kajsa sa...

Öst och öst... tja kanske. I alla fall en del av den riktigt sena nattkulturen som man tack och lov har glömt (och då tänker jag främst på toaletten).