onsdag 17 oktober 2007

Bonde söker Top Model?


Det där med att det är insidan räknas är bara BS om man ser till hur bönderna valde ikväll. Karl-Petters brudar är lätt snyggare än deltagarna i Top Model (som utgår ikväll pga EM-kval). Bonden Fredrik är one of a kind, hans falsett slår Orups med hästlängder och han är lätt lika nördig som Tore från FCZ men mindre torr.

Övriga reflektioner från mediabruset är att DN's nya söndagsbiliga är riktigt bra. På Stan är alldeles för pretto och småalternativ för mig även om alla andra verkar gilla den. Jag får hålla mig till Söndag. Synd bara att vår prenumeration gått ut och vi har en gratis dito på SvD som lurar i buskarna...

Ytterligare en gammal nyhet är att båda bröderna Schulman slutat blogga, deras bloggar blev till monster som tog över deras liv och de mådde dåligt av att häckla folk. Verkligen konstigt. Calle grät ut i Expressen för någon vecka sedan och jag undrar om det inte var mamma Schulmans artikel i samma tidning som satte spiken i brorsan. Dåså, då kan ju äntligen min blogg få kliva upp i bloggtoppen! ;)

Inga kommentarer: