måndag 10 september 2007

Ja


Nu har fröken Hedman har blivit fru Sandholm. Det var ett underbart bröllop som bäst sammanfattas med (det annars överanvända) ordet lycka. Brud och brudgum var lyckliga, gästerna glada och jag pendlade mellan glad och lycklig hela tiden. Glad för Emmas och Johans skull och för att allt var så grymt ordnat/gott/roligt. Lycklig för att det var så kul att få festa med K igen att jag blev helt nykär. Jag överlevde dessutom mitt tal och det gjorde nog alla andra också. En grymt bra eftermiddag och kväll på alla sätt!

Där känns det egentligen som det här inlägget slutar men jag måste bara citera delar av infon om mig och K från "lär känna alla gästerlistan" (som självklart var jättelyckad och glad den också):

K
"Vaken småbarnsfar med en faiblesse för fotboll. Spelar själv och är hängiven supporter av favortilaget DIF. Lever samboliv med en AIK:are. Hur är stämningen en derbydag hos den familjen? Bara gudarna vet..."
Ha! Mitt i prick. Hur stämningen här kommer vara den 24:e undrar jag också. Sjukt tät är mitt tips.

T
"...Kungsholmens propagandamaskin no 1; är för Kungsholmen vad Bagdad Bob var för Irak"
Vet inte riktigt hur jag ska ta det där med Bagdad Bob men det ska jag fundera över tills de kommer hem från bröllopsresan. ;)

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Bagdad Bob: Kanske att din bild av Kungsholmen ibland överträffar verkligheten? ;-)

Tove Kungsholmen sa...

Så skulle det kunna vara - du är inte dum du Kajsa!