tisdag 18 september 2007

Gluttare

Det började redan idag, folk tittade lite sådär i ögonvrån. Jag vet hur det blir senare i höst och i vinter, då stirrar de helt ohämmat på mig. Egentligen är det mest kul, jag brukar titta tillbaka alternativt vinka lite.

Folk tittar för att de tycker att jag har för lite kläder på mig för årstiden. Ok, jag förstår att kombon t-shirt/snö är rätt ovanlig men kom igen, idag var det den 18:e september och soldis.

Det finns en snubbe som går runt endast iförd shorts året runt, han är nästan lite känd i stan. Jag kanske kan bli hans efterträdare eller vice eller nåt?

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Det ser jag mycket fram emot - du enbart iförd shorts i februari! Hahaha! :-D

Tove Kungsholmen sa...

No probs, kika ner mot Tanto i vinter bara så kanske du ser mig spatsera runt i bikini där! ;)