fredag 4 maj 2007

Plottrig gröngöling

Jag vet att jag inte har några mängder av läsare men jag får väl fråga er som faktiskt kikar in ibland - är bloggen för plottrig med alla bilder?

Man kan ju ha bilderna i ett externt galleri, titta hur fint Hanna har det t.ex. Nu är ju hon bloggproffs medan jag är gröngöling, men ändå.

Kommentera gärna och säg vad du tycker om att jag lägger in så mkt bilder i själva inläggen! Bra, dåligt, plottrigt eller ngt annat. Förstår att några ju tycker att det är kul att se bilderna och jag ska inte sluta med bilder, funderar bara på om det verkligen är bra att ha dem i texten. Detta är alltså en ren layoutfråga!

Inga bilder idag... ;)

9 kommentarer:

Kajsa sa...

Nej då, din blogg är ju mycket en blogg där du visar bilder på din vardag och ffa på Lovis -vilket är trevligt. Dessutom uppdaterar du ju så sällan så man har gott om tid att titta på alla bilderna ;-)

Tove Kungsholmen sa...

Tack Kajsa! Tar det sista lite som en (bra) pik o ska försöka bättra mig. Kommer ofta på bra uppslag att blogga om men sällan när jag sitter vid datorn...

Anonym sa...

Oj, min är nog värre. Men den är ju till för att visa Ninjas liv för släkt och vänner och en bild säger mer än....
Så jag tycker att din blogg är bra som den är!

Anonym sa...

Du berättar alltid en liten historia, oftast med men ibland utan bilder.Jag tycker det e trevligt med bilderna i texten, da man far ett sammanhang till dem. Bilderna ger liksom ett djup till inlägget, och vice versa..

Kajsa sa...

Jag vet - jag har samma problem! Tänker skaffa ett litet fickminne (bandspelare) inte bara för bloggens skull utan för uppslag om allt möjligt som jag får på stan och sen glömmer. Hade ett förrut när jag skrev mycket artiklar m.m. och jag älskade det! Men sen pajade det.. :-( (Nu måste jag skriva en anteckning om att komma ihåg att köpa ett fickminne.. ha ha ha)

Annelie Falkevall sa...

Bloggen är inte alls plottrig! Älskar mkt bilder i text! kram gfv-annelie

Tove Kungsholmen sa...

Tack för kommentarerna allihopa! Jag fortsätter nog med bilderna helt enkelt, gillar det ju själv dessutom.

Kajsa, hahaha! Jag kan försöka komma ihåg att påminna dig men då måste jag nog anteckna det ngnstans...

hanna sa...

Jag tycker att det är najs med bilderna, kör på!

Tove Kungsholmen sa...

Ingen tvekan råder längre, om t.o.m. allas vår bloggdrottning Hanna tycker att det är lungan med bilderna så är det det! ;)