söndag 11 februari 2007

Homestyling?




Nej, bara städat! Fan vad fint vi har det. Använder gång på gång en av min pappas mest slitna fraser; "ska vi försöka hålla det såhär nu?" Haha! Kommer inte gå men det får vara trevligt så länge det varar (imorgon förmiddag typ).

Igår var Soffan, Björn, Adam och Joel här och kollade schlagern. Tyckte kanske det var ngt bättre än gången innan? Ingen av mina "favoriter" från ngn av kvällarna har kommit med men man väljer ju ändå av åtta onda ting varje gång.

Veckan som kommer jobbar jag tidigt, upp kl 05.18, urk! Skönt sen när man får komma hem till sin lilla älskling dock, de fyra timmar jag jobbar går fort. Inga planer mer än träning, Alfapet på tors som vanligt och bowling + öl med aprilmorsorna på fredag. Vi ska till Söder så jag kanske inte kommer skriva ngt mer sen, nånsin. Inte Knivsöder iofs så vi får se, det kan gå. Annars dricker vi fredagsöl en gång i månaden, vanligen på AG. Vet ni att det finns en smitväg från S:t Eriksg. in/ut från AG över en gård? Nu vet ni!

Inga kommentarer: