torsdag 22 februari 2007

Facit till Lassie och helgplaner



Lassie
Uttryckte mig kanske knasigt, råder delade meningar om det. Vissa gissade kungaparet för de trodde jag suttit i typ en lift med dem och det skulle ju ha varit lite skumt även om jag kan pipa mig till det mesta... ;)

Nä, det var tyvärr Rheborg som var ljug. Men jag lovar att jag skulle säga det om jag får chansen!

Helgplaner
K ska på träningsläger till exotiska Åland så det blir girls weekend in! Fredag blir det deckare och övernattning hos mamma. Lovis stannar sen kvar där och jag ska ha tjejmiddag på lördag. På menyn står vin och schlager, hoppas de inte tror att de ska få mat bara för att det kallas "tjejmiddag". Äta tjejer eller vaddå?

Lägger in ett par bilder, inte helt färska men jag måste ju hålla er nöjda...
Passar också på att tacka ffa Ylva men även Karin, Jossan, Emma och Soffan för en jättetrevlig kväll igår. Jag var sliten idag faktiskt!

Heppåer!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Äta tjejer - kittlar dödsskönt i kistan, ju! ;-)